YAZA MERHABA




Sevgili Fidan Başaren hanımefendinin daveti üzere  ''Yaza Merhaba ''dedik. Çok renkli sevecen bir hanımefendi Fidan hanım ve ikiz kardeşi Filiz Hanım. Ben ikiz olduklarını bilmiyordum:)) Sağ olsun Filiz hanım bizleri kapıda karşıladı. Ben Fidan hanım diyorum ben ikizi Filiz hoş geldiniz dedi:)) Şaşırdım:)) Çok eğlenceli bir gün geçirdik arkadaşlarımla.
Arnavutköye hiç gitmemiştim. Çok güzel yeşilliği bol,deniz yaşanası bir yer. Çok beğendim Arnavutköy'ü. Blogger etkinliklerine katılıyorum çok değişik firmalardan hediyeler alıyorum. Fidan hanımın sponsor firmalarıda bizleri yalnız bırakmadı Yaza Merhaba blogger etkinliğinde. Şimdiden hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hepside kaliteli ve benim kullandığım ürünler.






























              Keramika bu güzel takım ,çekilişle arkadaşımıza çıktı,güle güle kullansın.



































1 yorum:

  1. Tülin ablacığım çok güzel bir gündü .Seni o gün gene gördüğüme çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil