PURNEM ÜRÜNLERİ



                          Purnemin ; nemlendiricisin,el kremini ve göz çevresi kremini kullanmak istiyordum.Tam benlik bir krem.Şuara arayış içerisinde idim o sıra facebookta purnemle karşılaştım ve bu ürünü kullanmalıyım dedim.Çünkü kullanan bir hanım ,çok iyi bir ürün olduğunu memmun kaldığını yazmıştı bana. Bende purnemin ürünlerini tercih ettim.Yaşım 40 geçtiği için göz çevresinin önemini farkkettim.Nemlendirici ne kadar önemli biliyorsunuz yazmama bile gerek yok.

                        Doğal krem üretmekte olan purnem,doğal yağların yanı sıra bitkilerden elde edilmiş doğal aktif maddeleri de kullanarak üstün nemlenme ve yaşlanma karşıtı özellikler gösteren en iyi ürünü üretmiştir.

                      Yeşil çaylı nemlendirici  Bakım Kremi ve Göz Çevresi kremi normal ve kuru ciltler için üretilmiştir.

                      Facebook sayfası ; https://www.facebook.com/pages/Purnem/410310335762928?fref=ts





0 yorum:

Yorum Gönder